loading...
اخباری از دنیای کشتی کج
Hero بازدید : 19 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
ثبت پنج مسابقه برای بتل گراند :
 
با برگزاری شو ماندی نایت راو دیروز برای پی پر ویو بعدی این کمپانی که بتل گراند نام دارد و قرار است در تاریخ اکتبر اولین تجربه خود را انجام دهد ، سه مسابقه دیگر برای این اونت به ثبت رسیده که در کیک آف شو ( پری شو ) دولف زیگلر قهرمان سابق کمربند سنگین وزن و دمین ساندو برنده مانی این د بنک کمربند سنگین وزن باید به مصاف هم بروند. در دیگر مسابقه ای که به ثبت گردید بری بلا برای کسب کمربند دیواز باید در مقابل ای جی لی قرار گیرد و همچنین کودی رودز و گلداست به همراهی پدرشان داستی رودز باید رو در روی ست رولینز و رومن رینز ایستند اما گفته شده این مسابقه قوانین خاصی هم دارد که آن این است که اگر کودی و گلداست بتوانند پیروز شوند به شغل خودشان باز می گردند اما اگر شکست بخورند دیگر نمی توانند در این کمپانی حضور پیدا کنند. در شو اسمکدان این هفته هم که تیپینگ آن انجام شد مشخص شد که کوفی کینگستن در مقابل بری وایات قرار می گیرد و نیز کورتیس اکسل برای حفظ عنوان قهرمانی خود باید به مصاف آرتروث برود. در زیر می توانید تمامی مسابقات مشخص شده برای این اونت را مشاهده کنید:


Single Match (WWE Battleground Kickoff Show)x
Dolph Ziggler vs. Damien Sandow
 
Single Match For Vacant WWE Championship
Randy Orton vs. Daniel Bryan

Hardcore Rules Match For World Heavyweight Championship
Alberto Del Rio (c) vs. Rob Van Dam

Single Match For WWE Intercontinental Championship
Curtis Axel (c) vs. R-Truth

Single Match For WWE Divas Championship
AJ Lee (c) vs. Brie Bella
 
Single Match
CM Punk vs. Ryback
Tag Team Match. If the Rhodes Family loses, all three men will never be allowed to work for WWE again. If they win, Cody Rhodes and Goldust get their jobs back  
Cody Rhodes & Goldust vs. Seth Rollins & Roman Reigns
آپدیت بر روی بازگشت کین :
 
همانطور که می دانید کین به علت فیلم برداری و تقریبا مصدومیت بعد از شو سامراسلم در مسابقات حاضر نشد تا اینکه در این چند روز اخیر علاوه بر خبر ها در مورد فیلم او صحبت هایی در مورد بازگشت او به رینگ در چند هفته آینده شد که در این خصوص اعلام شد که بیگ رد مانستر " کین " در چند هفته آینده حضور خواهد یافت و حتی یک تاریخ به عنوان احتمال حضور او در شو راو که 14 اکتبر باشد نیز اعلام کردند. گقتنی هست که این استار بعد از بازگشتش با تیم وایات فمیلی همچنان درگیری خواهد داشت و دوباره کین برای انتقام بر می گردد و با این کار وی او یک مسابقه با بری وایات در هل این ا سل برگزار خواهد نمود.
 
ریتینگ شو هفته گذشته راو :
 
شو جذاب هفته قبل دبلیو دبلیو ای ماند نایت راو 30  سپتامبر 2013 که در آن اتفاقات مهم و زیبایی رخ داد موفق شد ریتینگ واقعا نا امید کننده 2.68 را با 3.59 به دست آورد که این ریتینگ نه تنها در این سال بلکه حتی گزارش شده در سه سال اخیر کمتر اتفاق افتاده است.
 
حضور آندرتیکر در کنار برادرش ! :
 
در دو خبر بالایی هم نوشته شد که کین به زودی به مسابقات برگشته و دوباره استوری اش را با وایات فمیلی سر خواهد داد. ولی پیش بینی شده برادر او یعنی آندرتیکر هم به این فیود به منظوره کمک به کین اضاف می شود و تقریبا این دو با هم ضد این گروه کار خواهند و سعی می کنند انتقامی بگیرند. همچنین این چند روزه تویتت های مشکوک در این مورد زده شده و از بازگشت او صحبت های واقعا جدی زده شده که دبلیو دبلیو این موضوع را تکذیب کرده است !
 
مسابقه سخت بیگ شو در اسمکدان :
 
بعد از آنکه شو راو به پایان رسید در سایت های معتبر خبری نوشته شد که در آخرین اسمکدان قبل از بتل گراند د بیگ شو در یک مسابقه سه به یک باید در مقابل کل گروه د شیلد قرار گیرد که حتما و بدون شک قرار است در این مسابقه اتفاقات جالبی رخ دهد که از جمله دخالت رندی اورتن ، دنیل برایان خانواده رودز و دیگر سوپراستارز های طرفدار دنیل برایان اشاره کرد.
 
پوستر رسمی سیوایور سریز :
 
به تازگی پوستری از پی پر ویو بزرگ و همیشه مهم سیوایور سریز امسال منتشر شده است که در این پوستر شاهد حضور وایات فمیلی هستیم و به نظر می رسد دلیل گذاشتن این سه نفر به دلیل درگیری او با کین و احتمالا آندرتیکر در آن زمان باشد. قابل ذکر است که این اونت به تاریخ 24 نوامبر در شهر بوستون ، ماساچوست برگزار می شود که هم اکنون می توانید پوستری که برای این شو در نظر گرفته شده را در زیر مشاهده کنید:
 
 
اظهار نظر جدید کینگ آف د کینگ :
 
مدیر عامل کنونی دبلیو دبلیو ای د گیم " تریپل اچ " که جدیدا هوم ویدیویی از او منتشر شده ، وی در صحبت گفت که دیو باتیستا فردی نبوده است که قرار بود به گروه بدون شک قوی ، قدرتمند و سرسخت " اولوشین " بپیوندد و آنها می خواستند فرد نچنان مطرحی را به این گروه اضاف کنند که واقعا جالب بود !
 
نتایج شو سوپراستارز این هفته :
 
شو سوپراستارز این هفته  کمپانی دبلیو دبلیو ای در کل دو مسابقه دیدنی داشت که حتی راب ون دم در این شو حضور پیدا کرد و با کرت هاوکینز مبارزه کرد که این کشتی گیر را شکست داد. و همچنین در دومین مسابقه دمین ساندو که در کیک آف شو پی پر ویو بتل گراند باید به مصاف دولف زیگلر برود ، در مقابل قهرمان سابق کمربند تگ تیم قرار گرفت که با پین فال به برتری دست پیدا کرد.
 
ریتینگ شو اسمکدان هفته قبل :
 
شو جذاب و دیدنی دبلیو دبلیو ای فرایدی نایت اسمکدان 27 سپتامبر 2013 با تمامی مسابقات و لحظه های جالبی که داشت توانست ریتینگ نسبتا پایین 1.89 را با 2.60 میلیون نفر بیننده کسب کند که از هفته پیش کمی پایین تر بوده

اتفاقات بعد از شو راو دیروز :
 
بعد از آنکه شو جذاب و مهیج دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو با درگیری دنیل برایان و رندی اورتن به پایان رسید بعد از شو راو همچنان این درگیری ادامه داشت که سی ام پانک به کمک دنیل برایان آمد و پس از آن کورتیس اکسل ، رایبک ، دولف زیگلر و برادران اوسوز به رینگ آمدند که در نهایت رندی اورتن ، کورتیس اکسل و رایبک سالن را ترک کردند.
 
معرفی پنجاه تگ تیم برتر تاریخ :
 
سایت دبلیو دبلیو ای هم اینبار طبق مقاله های تقریبا هر هفته ای زیبا اش ، مقاله ای در مورد 50 تگ تیم برتر داد که گروه کریسچن و ادج که واقعا مثل برادر های هم هستند توانستند در جایگاه نخست قرار گیرند. همچنین قابل دکر است که آخرین گروهی که در این مدت فعالیت می کرد و موفق شد در این لیست جای گیرد گروه هل نو ( دنیل برایان و کین ) بود که در رتبه بیستم قرار گرفت که هم اکنون می توانید 10 تا از بهترین تگ تیم های تاریخ را در زیر مشاهده کنید:
 
10. The Dudley Boyz

9. The Wild Samoans

8. Legion of Doom

7. The Valiant Brothers
 
6. The British Bulldogs

5. The Hardy Boyz

4. The New Age Outlaws

3. The Hart Foundation

2. D Generation X

1. Edge & Christian
برچسب ها WrestlingNews ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا به فیسبوک سایت سرزده اید؟
    آرشیو پی پر ویو سری اول
    آرشیو پی پر ویو سری دوم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 539
  • بازدید کلی : 9,460
  • تقویم پی پر ویو


     

     

    WWE Pay Per Views

     

    Elimination Chamber .... 2014.2.23

     

    - - -

     

     

    TNA Pay Per Views

     

    Lock Down ....... 2014.03.09

     

    - - -

     

     

    UFC Pay Per Views

     

    UFC 170 ....... 2014.02.22