loading...
اخباری از دنیای کشتی کج
Hero بازدید : 20 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
اطلاعات دیگری از پی پر ویو بتل گراند سال 2013 :
 
نام پی پر ویو: بتل گراند
 
نام پی پر ویو بعدی: هل این ا سل
 
تاریخ برگزاری: 6 اکتر 2013
 
محل برگزاری: بوفالو، نیویورک
 
استادیوم: فرست نیاگارا سنتر
 
ساعت برگزاری: 4:30 بامداد به وقت ایران
 
پوستر رسمی: لینک
 
لوگو رسمی : لینک
 
پرومو رسمی: لینک
 
تم سانگ رسمی: لینک
          

 
کیک آف شو: دولف زیگلر در برابر دمین ساندو | سینگل مچ :
 
بیشتر این مسابقه جنبه سرگرمی دارد و اصلا میشه گفت دلیلی جزء یک مسابقه خوب و جذاب بین این دو قبل از شو اصلی خود پی پر ویو نبوده است. درگیری خاصی هم بین این دو نبوده و در کل میشه گفت قضیه این دو در کمپانی چیز دیگری می باشد زیرا دمین ساندو تلاش می کند که با کش کردن چمدان مانی این د بنکش قهرمان ، و از آن طرف دولف زیگلر به دنیل برایان کمک و بر ضد تریپل اچ و یاران او قدم بر می دارد. در آخرین شو ماندی نایت راو بود که این مسابقه به ثبت رسید و یک جورایی هم عجیب بود زیرا این دو می توانستند با رقیبان دیگری مسابقه دهند. خیلی ها معتقدد که این مسابقه برای این است که احتمال کش کردن دمین ساندو در شو اصلی در بازی آلبرتو دلریو و راب ون دم زیاد است و این مسابقه می تواند ذهن ها را از این موضوع منحرف کند و شاید همین دلیلی باشد که  دولف زیگلر در این مسابقه به برتری برسد. در مورد مسابقه باید گفت با توجه به جوان بودن هر دو استار و با قابلیت هایی خوبی که دارند واقعا مسابقه مناسبی برای کیک آف شو است چون می توانند مسابقه قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.
 
مسابقه اول: ای جی لی در برابر بری بلا | سینگل مچ برای قهرمانی کمربند دیواز :
 
بدون شک بیشتر ما در این فکر بودیم که ناتالیا در مقابل ای جی لی در این اونوت قرار می گیرد و سر این کمربند مسابقه می دهد اما در یک اتفاق جالب مشخص که بری بلا باید با ای جی مسابقه دهد. البته این دو در پی پر ویو قبلی با هم مسابقه داده بودند اما نه به صورت تک به تک بلکه ناتالیا و ناومی هم در کنار بری بلا با ای جی مسابقه دادند که باز هم ای جی توانست به پیروزی دست پیدا کند و شایستگی های خودش را ثابت و یک جورایی برتری خود را به دیگر دیوا ها نشان داد زیرا وی آنها را بی استعداد و بیهوده دانست از این رو خیلی از دیوا ها سعی در مسابقه دادن با ای جی را داشتند و با او زیاد مسابقه می دادند تا اینکه بری بلا تواسنت در یک مسابقه تگ تیم مچ ده نفره تیم ای جی لی را شکست دهد و جواز مسابقه با او را پیدا کند. مسابقه ای خوب می تواند از آب در آید و درگیری جالبی می تواند بین این دو انجام شود و همچنین حضور نیکی بلا هم می تواند در کنار خواهرش نکته مثبتی باشد. در مورد برنده مسابقه باید گفت که هر دو شانس پیروزی را دارند و هر دو دیوا هم به خوبی تلاش می کنند که برنده شود. در خیلی از سایت ها گفته بری بلا با توجه به عقدی که انجام داده می تواند این شیرینی برای او باشد و خیلی ها هم از پیروزی بری بلا با دی کیو یا کانت اونت خبر دادند ! ولی باید صبر کرد و دید تا چه چیزی رخ می دهد.
 
مسابقه دوم: کورتیس اکسل در برابر آرتروث | سینگل مچ برای قهرمانی کمربند بین قاره ای :
 
کورتیس اکسل همچنان توانسته است پس از پیروزی و غلبه بر د میز و ویدبریت کمربند را نزد خود نگه دارد و تعداد روز های قهرمانی خود را سه رقمی کند و به بالای 100 روز برساند و در این بین هم او توانست حریف های خوبی را پشت سر بگذارد و حتی با سی ام پانک هم درگیری های شدیدی داشت که زیاد نتوانست در این درگیری خوب کار کند و حتی خود پول هیمن این را می دانست تا اینکه کم کم وی از این فیود جدا شد. پس از این کورتیس اکسل چند مسابقه ای برگزار می کرد که در اکثر آنها بازنده می شد ونتایج خوبی نمی گرفت تا اینکه در شو راو زمانی که وی با خود آرتروث مسابقه داشت ، پانک در این مسابقه دخالت و باعث باخت قهرمان کمربند بین قاره ای شد و بعد از این هم مسابقه او با آرتروث در بتل گراند به ثبت رسید. مسابقه جالب و خوبی می تواند برگزار شود اما بعید باشد که بتونیم مسابقه آنچان خوبی رو شاهد باشیم که مردم از آن لذت ببرن ولی اگر مسئولان روی این موضوع کار کنند می توانند نظر مردم را جلب کند. برنده این مسابقه نیز واقعا دشوار هست پیش بینی کردن آن اما به نظر می رسد که آرتروث می تواند به برتری برسد. احتمال داده شده سی ام پانک در این مسابقه برای ضربه زدن به پول هیمن و یه جورایی ضرر رساندن به کورتیس اکسل در این مسابقه دخالتی انجام بدهد اما هنوز چیزی مشخص نیست.
 
مسابقه سوم: کودی رودز و گلداست در برابر رومن رینز و ست رولینز | تگ تیم مچ با قوانین ویژه و خاص :
 
همانطور که می دانید اگر در این مسابقه کودی رودز و گلداست نتوانند پیروز شوند برای همیشه اخراج می شود ولی در عوض اگر به پیروزی برسند می توانند در مسابقات حضور پیدا کنند. اما این درگیری خانواده رودز با کمپانی از جایی شروع شد که کودی رودز اعتقاد داشت که مسابقه دادن دنیل برایان و رندی اورتن در نایت آو چمپونز یک پیشنهاد و بهترین راه حل برای ادامه بیزینس است که این نظر باعث خشمگین شدن تریپل اچ شد که او برای کودی در همان شب مسابقه با اورتن گذاشت که اگر بازنده می شد باید کمپانی رو ترک می کرد. و به همین ترتیب هم شد و او مسابقه را واگذار کرد و بعد از آن هم واقعا عصبانی بود و این را حق خودش نمی دانست. از طرفی کودی رودز واقعا از طرف هواداران و بخصوص خانواده خودش نیز تشویق می شد که همین موضوع باعث شد که گلداست برای پس گرفتن شغل برادرش به رینگ آید و مسابقه با د وایپر برگزار کند که این هم نتیجه نداد. اما همچنان این کافی نبود و علاوه بر این موارد آنها چندین متن علیه تریپل اچ در توییتر فرستادند و آن ها را بی لیافت خطاب کردند. داستی رودز بزرگ این خانواده که سابقه طولانی هم که در این کمپانی دارد سعی داشت در یک پرومو با استفانی مکمن او را برای بازگشت پسرانش راضی کند که وی چیز جزء کتک خوردن از د شیلد و بیگ شو ( او را واردار کردند ) چیزی کسب نکرد. همین موارد باعث که دیگر خانواده رودز به صورت عملی وارد انتقام از گروه د شیلد و البته تریپل اچ شوند که کمی نتیجه داد و باعث شد که آنها بتوانند فرصتی دیگر پیدا کنند که این فرصت همین پی پر ویو بتل گراند می باشد. در این اواخر هم آنها به خوبی توانستند از پس گروه د شیلد بر آیند. در مورد مسابقه با توجه به تگ تیمی بودن مسابقه و سرعتی بودن هر چهار استار می توانیم بگوییم که قطعا شاهد یک مسابقه جالب و دیدنی خواهیم بود اما نگاری کودی و گلداست بابت پدرشان هست که گروه د شیلد می تواند با آسیب زدن به او حواس آنها را پرت و برنده مسابقه شوند. از احتمالات گفته شده برای این مسابقه باخت گروه کودی رودز و گلداست اعلام شده که واقعا عجیب هست و همچنین دخالت های تریپل اچ و گذاشتن قوانین که به ضرر تیم رودز باشد. در کل مسابقه جنجالی و با اتفاقات جالب شاهد خواهیم بود
 
مسابقه چهارم: آلبرتو دلریو در برابر راب ون دم | هاردکور رولز مچ برای قهرمانی کمربند سنگین وزن جهان :
 
شاید عجیب ترین اتفاق این مسابقه نوع آن است که هاردکور رولز نامیده شده است و در حالتی این نوع مسابقه انتخاب شده که مدت زیادی برگزار نشده است و با توجه به این موضوع خشونت و حوادث دیدنی زیاد در این مسابقه حداقل نسبت به دیگر مسابقات شاهد خواهیم بود و البته خیلی ها برا این باورند که این نوع مسابقه فقط برای هیجان و بیشتر شدن استقبال از آن است. بعد از آنکه این دو با کلی اتفاق ، درگیری و مشکلاتی که با هم داشتند و در نایت آو چمپونز به مصاف هم رفتند و آلبرتو دلریو توانست همچنان قهرمان بماند باز هم به دستور تریپل اچ ثبت شد راب ون دم در یک ریمچ در مقابل آلبرتو دلریو باید قرار گیرد. باز هم درگیری از سر گرفته شد و دو استار به خوبی از هم پذیرایی و در مسابقات هم دخالت و یک جورایی توانستند قدرت خود را باز هم به یکدیگر محکوم کنند. البته در این بین هم با توجه به کمک هایی که آر وی دی به دنیل برایان می کرد ، تریپل اچ از تصمیمی که برای راب ون دم گرفته بود پشیمان شد اما نتوانست نظر خود را برگرداند. در شو های هفتگی واقعا آلبرتو دلریو میشه گفت بهتر کار کرد و بار ها فینیشر کراس آرم بریکر را روی دست آر وی دی انجام داد و حتی پس از مسابقه اورتن با راب ون دم به شدت به آن حمله کرد و جالب هست بدانید او را در بک استیج رها نمی کرد و آر وی دی را با وسایل مختلف مورد ضرب و شت قرار می داد. راب ون دم هم بیکار نبود و در یکی از شو ها اسمکدان توانست او هم با استفاده از صندلی ضربات بدی را به آلبرتو دلریو وارد کند و خط و نشان خوبی برای او بکشد. با وجود این نوع مسابقه می توان نوید یک بازی را داد و استفاده از وسایل مختلف می تواند جالب باشد و حتی خود دو استار هم می توانند مسابقه زیبایی به نمایش بگذارند. البته نتیجه این مسابقه شاید به یک نحوه ای آسون و به یک نحوه دیگر فریبنده باشد زیرا گفته شده قرار داد راب ون دم به پایان رسیده و او قرار دادش دوباره چند موواهو ودویگورو آغاز می شود که همین قطعا معلوم می کند که آلبرتو دلریو برنده می شود اما شاید هم از طرفی این یک حقه از سوی دبلیو دبلیو ای باشد تا حتی فرض برد راب ون دم پایین آید. ولی اگر راب ون دم قرار است بازنده شود و طبق خبر هایی که آمده ریکاردو رودیگز می خواهد هیل شود ، می تواند به این گونه پیش رود که ریکاردو رودیگز به منیجرش خیانت و دوباره نزد هم وتن خود یعنی آلبرتو دلریو بازگردد. اما دیگر اتفاقی که شاید باز هم جذابیت این مسابقه رو دو چندان کند کش کردن چمدان دیمن ساندو است که واقعا می تواند هیجان انگیز باشد و طبق گزارش هایی که شده اگر دمین ساندو چمدان را کش کند این مسابقه حتما با برتری به نفع دمین ساندو به پایان می رسد !
 
مسابقه پنجم: کوفی کینگستن در برابر بری وایات | سینگل مچ :
 
قطعا مسابقه ای نیست که بتوان آن را مورد بحث ، توضیح و برسی کرد زیرا نه فیود بین این دو وجود داشته و نه آنچنان درگیری اما کوفی کینگستن می تواند حریف خوبی برای بری وایاتی باشد که قرار است با کین دوباره و به زودی وارد درگیری شود. این مسابقه هم برای کوفی کینگستن اهمیت خاصی ندارد و برد آن می تواند روحیه ساز باشد. قطعا مسابقه زود به پایان می رسد اما مسابقه بدی هم نخواهد بود و حرکات زیبای کوفی کینگستن می تواند بازی کم روح و نچدان جالب بری وایات را جبران کند. در مورد برنده واقعا کار سختی نیست زیرا اگر خوب دقت کنیم بری وایات باید به کین ببازد تا آن استوری خوب پیش رود و جالب تا اینکه کوفی کینگستن بتواند این بازی رو با پیروزی پشت سر بگذارد. همچنین احتمال داده شده است که این مسابقه به یک مسابقه تگ تیم مچ شش نفره تبدیل شود به صورتی که کل گروه وایات فمیلی در مقابل برادران اوسوز و کوفی کینگستن قرار گیرند که این ایده هم می تواند جالب اما در این صورت واقعا شانس تیم کوفی کینگستن پایین است و قدرت کافی با قول های خانواده وایات را ندارند.
 
مسابقه ششم: سی ام پانک در برابر رایبک | سینگل مچ :
 
همه خوب می دانیم که این درگیری در اصل بین سی ام پانک و پول هیمنی است که به بست این د ورلد خیانت کرد و حتی براک لسنر را برای ضرب و شت قرار دادن اون فرستاد. و در این مدت واقعا به شدت سی ام پانک با پول هیمن درگیر بود. و در اکثر مسابقات و سگمنت هایی که برگزار می شد پول هیمن و مردانش موفق بودند. اما وقتی که براک لسنر به کنار رفت فقط کورتیس اکسل بود که از هیمن دفاع می کرد و تنها مانع پانک برای رسیدن به پول هیمن و انتقام گرفتن از او بود که واقعا حریف ساده ای بود اما ترفند ها و هوش پول هیمن اکثر مواقع او را به برتری می رساند و واقعا به شدت پانک را مورد تمسخر و او را کتک می زدند. در نایت آو چمپونز هم در یک مبارزه زیبا سی ام پانک در یک مسابقه نو دی کیو الیمیشن هندیکپ مچ در مقابل کورتیس اکسل و پول هیمن قرار گرفت که در این مسابقه واقعا سی م پانک توانست به خوبی کار کرد و تقریبا پول هیمن را به زانو در آورد و به شدت او را با چوب کتک زد تا اینکه رایبک به صحنه آمد و از رسیدن ضربات بیشتر به پول هیمن جلوگیری و پانک را کتک و سپس او را بازنده کرد. پس از این موضوع واقعا دیگر پول هیمن میشه گفت غمی نداشت زیرا او به پول هیمن ایمان آورده بود میشه گفت یک جورایی وی کورتیس اکسل را کنار زد. ابتدا پانک با توجه به مصدومیتی که برایش توسط رایبک پیش اومد در مسابقات و شو راو حاضر نشد تا اینکه یک شو را در شهر شیکاگو محل تولد سی ام پانک برگزار شد و او صحبت هایی علیه همین انجام داد که باعث هجوم و حمله رایبک به او شد که رایبک خیلی آماده خود را نشان داد و تواسنت با یک برتری کامل نسبت به سی ام پانک او را به شدت کتک و روی تیبل او را خرد کرد و حتی گفته شده بود در این صحنه سی ام پانک برای مدتی بی هوش شد. بعد از این اتفاقات هم کمتر درگیری دیدیم و در آخرین شو راو بود که اینبار سی ام پانک بهتر کار کرد و با چوب کندواستیک بد بلایی سر کورتیس اکسل و رایبک آورد و آنها را فراری داد تا همه چیز به پی پر ویو بتل گراند کشیده شود جایی که رایبک و سی ام پانک قطعا در یک مسابقه فوق العاده مهیج به مصاف هم می روند. اگر روی مسابقه به خوبی کار شود و فردی مثل پانک بدشانسی نیاورد و مصدومیتی برایش پیش نیاد که روی مسابقه تاثیر بگذارد می توانیم شاهد باشیم. حضور کورتیس اکسل و پول هیمن هم می تواند دلیلی برای باخت و حداقل مشکلاتی برای پانک ایجاد کند که خیلی ها می گویند باید سی ام پانک هم نیز طرفدارانی برای خود داشته باشند. برنده بودن مسابقه را نمی توان حدس زد اما اگر بخواهد این استوری به پایان برسد فقط با گرفتن انتقام به اتمم می رسد و طبق گفته خبر ها اینو استوری تا یکی و یا دو ماه آینده ادامه دارد پس احتمال باخت سی ام پانک باز هم کمی بیشتر است البته این ها مواردی که پیش بینی شده است و می تواند اتفاقات دیگری رخ دهد.
 
مسابقه هفتم: دنیل برایان در برابر رندی اورتن | سینگل مچ برای قهرمانی کمربند بی صاحب دبلیو دبلیو ای:
 
واقعا هر هفته که می گذرد این استوری دیدنی تر و جذاب تر دنبال می شود و مخصوصا مسابقاتی که بین این دو دارد برگزار می شود. و جالب هست که بدانید این دو از پی پر ویو پی بک تا به حال از هر نظر با هم درگیری شدیدی داشتند و در هر پی پر ویو با هم مسابقه داشتند و یا در کنار همدیگر قرار داشتند. اما استوری این دو بر سر این کمربند از جایی شروع شد که رندی اورتن پس از پیروزی چمدان مانی این د بنک خطر جدی برای قهرمان کمربند دبلیو دبلیو ای شد که دنیل برایان نیز با برتری در سامراسلم در مقابل جان سینا قهرمان این کمربند شد. اما تریپل اچ که برای حمایت از دنیل برایان در مقابل افرادی چون استفانی مکمن و وینس مکمن داور شد تا دخالتی صورت نگیرد اما غافل از این که خود تریپل اچ با فینیشری که بر روی دنیل برایان اجرا کرد ، کاری کرد که قهرمانی او با کش کردن د وایپر به رندی برسد. اما دنیل برایان که معترض یه این کار تریپل اچ بود وارد درگیری با مسئول این کمپانی شد و کلا معلوم شد که دست اورتن و تریپل اچ در یک کاسه است ولی دنیل برایان واقعا قدرتی نداشت که در مقابل آنها بایستد و فقط سوپراستارز ها بودند که توانایی حداقل حمایت را داشتند زیرا به گفته تریپل اچ هر کس به برایان کمک کند اخراج خواهد شد که بیگ شو یکی از این افراد بود که واقعا تلاش کرد به برایان کمک کند اما واقعا نتوانست در مقابل فشار مسئولان دوام بیاورد. هر هفته پشت هر هفته دنیل برایان به شدت از اورتن ، بیگ شو و اعضای گروه د شیلد کتک می خورد و اصلا نتوانست خود را خوب نشان دهد. مسابقه آنها برای نایت آو چمپونز به ثبت رسید تا اینکه در نهایت و در عین ناباوری این دنیل برایان بود که توانست با کمک عینی داور برنده این مسابقه شود زیرا داور شمارش را کمی تند شمرد و همین باعث شد که پس از قهرمانی دنیل برایان خیلی ها او را لابق نمی دانستند که تریپل اچ در یک کار جالب داور آن مسابقه را از کمپانی اخراج نمود و البته کمربند دبلیو دبلیو ای را از دنیل برایان گرفت و کمربند به صاحب ماند ! بعد از این موضوع در شو های بعدی دنیل برایان کمتر با رندی اورن وارد درگیری شد و بیشتر با گروه د شیلد مبارزه کرد که در این بین دنیل برایان بهتر کار کرد اما در آخرین شو قبل از بتل گراند که واقعا زیبا و مهیج بود ، این دو استار با هم فیس تو فیس شدند که به شدت در ادامه با هم مبارزه کردند و ضرباتی سنگینی به هم وارد کردند و در اینجا رندی اورتن واقعا یه سر و گردن بالاتر خودشو نشان داد تا جایی که دکتر ها و البته بری بلا به کمک دنیل برایان آمدند. با توجه به صحبت هایی که شده این مسابقه حدود سی دقیقه طول می کشد پس بدون شک مسابقه ای فوق العاده ، حساس ، پر هیجان و دیدنی شاهد خواهیم بود که با توجه به آمادگی هر دو استار و قابلیت و توانایی که از هر دو می شناسیم می توانند مسابقه انجام دهند که تا چندین سال در ذهنمان باقی بماند. حتی در این مسابقه حضور افرادی چون بیگ شو ، د شیلد و تریپل اچ تبلیغ شده است و احتمالا آنها هم نقشی خواهند داشت که می تواند همه اتفاقات زیبا باشد. حدس زدن شاید اینبار آسان باشد زیرا با توجه به ادامه استوری که در نظر گرفته شده و پیش بینی هایی که شده به نظر می رسد رندی اورتن در این مسابقه سر بلند بیرون آید. بالاخره باید سر کرد دید تا در مین اونت این پی پر ویو چه اتفاقی رخ می دهد.
 

 
دیگر حواشی قبل از پی پر ویو بتل گراند امسال :
 
-- احتمال اضاف شدن مسابقات و یا تغییر در آنها وجود دارد !
 
-- گفته در مسابقه هاردکور رولز آنچنان شاهد صحنه های خشن مثل سال های دور نخواهیم بود !
 
-- تعداد تماشاگران این مسابقه بین 14 هزار نفر تا 19 هزار نفر تخمین زده شده !
 
 
 توجه: دوستانی که علاقه مند به این هستند که پی پر ویو بتل گراند امسال را به صورت زنده و یا آنلاین نگاه کنند میتواند ساعت 4:30 صبح به وقت ایران به این لینک مراجعه کنند و با کلیک کردن بر روی گزینه دبلیو دبلیو ای بتل گراند 2013 این اونت مهم را به صورت لایو تماشا کنند. قابل ذکر است که شما میتوانید با هر سرعت اینترنت این اونت را تماشا کنید.
برچسب ها WWE , PPV , BattleGround2013 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا به فیسبوک سایت سرزده اید؟
    آرشیو پی پر ویو سری اول
    آرشیو پی پر ویو سری دوم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 694
  • بازدید کلی : 9,615
  • تقویم پی پر ویو


     

     

    WWE Pay Per Views

     

    Elimination Chamber .... 2014.2.23

     

    - - -

     

     

    TNA Pay Per Views

     

    Lock Down ....... 2014.03.09

     

    - - -

     

     

    UFC Pay Per Views

     

    UFC 170 ....... 2014.02.22