loading...
اخباری از دنیای کشتی کج
Hero بازدید : 21 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

نتایح و اتفاقات ماندی نایت راء , 14 اکتبر :


شوی این هفته با ورود هال آف و داور ویژه ی مسابقه ی دبلیودبلیوای چمپیونشیپ در هل این سل شاون مایکلز شروع ميشه
شاون از همه ی کساییکه هفته ی قبل بهش رای دادن تا اون داور ویژه ی مسابقه دبلیودبلیوای چمپیونشیپ در هل این سل بشه تشکر میكنه
شاون سه نکته رو یادآور ميشه , رابطه ی بسیار صمیمانه ای با coo دبلیودبلیوای تریپل اچ داره , دنیل برایان رو تمرین میداده و از اورتن خوشش نمیاد
اون صحبتش رو ادامه میده میده و میگه " اما من برای هل این سل این ساختار جهنمی و هر جنگجویی كه واردش ميشه احترام قائلم چون من اولین نفری بودم كه تجربش کردم . من سلایق شخصیم رو موقع قضاوت مسابقه کنار میزارم , من هم مثل شماها نایت آف چمپونز و بتل گراند رو نشستم دیدم خوب نظرم مثل شماهاست اونا افتضاح بودن خیلی هم خوشحالم بازنشست شدم و جزیی از اون اتفاقات نبودم . به عنوان داور یه مسیر رو تا انتها میرم يكی از دو جنگجویی كه داخل جهنم ميشن باید یه نفر بعنوان قهرمان ازش بیرون بیاد " 
تم سانگ رندی اورتن يكی از اون دو مبارز بصدا در میاد . خب اورتن تو صحبتش اعلام میكنه اولین مسابقه ی شو رو با دمیز انجام میده , اورتن هم صحبت شاون رو تایید میكنه اون میگه " درسته شاون تو هیچوقت از من خوشت نیومد چون وقتی تو رینگ جلوی من قرار میگرفتی میترسیدی , برام مهم نیست چغدر کرییر طول درازی داشته باشی باید بدونی من همیشه از تو بهتر بودم "
شاون از رندی عذر خواهی میكنه و صحبتش رو قطع میكنه اون به رندی میگه باید نگران دنیل برایان باشه نه اون
خب ادامه صحبت اورتن :| " برایان تو هل این سل صدمه بدی میخوره من کاری باهاش میکنم كه دیگه نتونه هیچوقت از جاش بلند بشه من بعد تموم شدن شمارش بوسیله تو مسابقه رو میبرم و عنوان قهرمانی رو تو به من میدی . تو نمیتونی کسی رو اسکرو کنی چون دیگه هیچ بازگشتی برات وجود نخواهد داشت مخصوصا اگه اون نفر من باشم "
شاون از رندی میخواد فکر ترسوندن یا تهدید کردنش از سرش بیرون كنه مگرنه یه لگدی زیبا رو گلوش فرود میاد . اورتن میره برای اجرای آر کی او شاون هم سوییت چمپ میوزیک رو نشون میده
رندی میترسه و بیرون رینگ میره
دمیز از پشت به اورتن حمله میكنه و داخل رینگ میندازتش , شاون از رینگ بیرون میاد تا اولین مسابقه شروع بشه

- مسابقه اول 
دمیز برابر رندی اورتن
پیروز : رندی اورتن

دمیز تا برد فاصله ای نداشت قبل از اجزای فینیشرش ورزشگاه خاموش ميشه و بعد از بازگشت روشنایی خانواده وایت رو تو استیج میبینیم . دمیز که حواسش پرت شده از رندی آر کی او میخوره و مسابقه رو میبازه
بری وایت روی صندلی خودش نشسته اون به دمیز میگه برای صدمه زدن به اون اینحا نیومدن . اون به دمیز میگه به دنیای سحر آمیز ما خوش اومدی 

اعلام ميشه امشب خانواده رودز مقابل شیلد قرار میگیره , برای تصاحب عنوان تگ تیم 

مسابقه دوم 
فاندانگو / همراه سامر ری برابر سانتینو مارلا
پیروز : فاندانگو

به بک استیج میریم , پاول هیمن پیش جنرال منیجر برند راء برد مادوکس میاد هیمن از ضربه ی لوبلو خطای پانک كه به رایبک زده شکایت داره . مادوکس به ریمچ مسابقه پانک و رایبک تو هل این سل اشاره میكنه و دیگه نمیدونه اون دیگه باید چیکار كنه . هیمن ازمادوکس میخواد اکسل رو همراه رایبک مقابل پانک در هل این سل قرار بده . مادوکس تصمیم میگیره یه چلنج کلاک ترتیب بده اگه پانک مسابقه با زمان بهتری ببره هر قانونی كه خواست میتونه درخواست كنه و اگه رایبک مسابقش رو با زمان بهتری ببره مسابقه هندیکپ تو هل این سل ترتیب میده

خب ویدیویی از فعالیت کمپین تقاضای بازگشت بیگشو به دبلیودبلیوای كه یه سری از سوپراستارها و دیواز ها تشکیلش دادن پخش ميشه 

- مسابقه سوم 
تیم لوس ماتادورس برابر تیم 3mb 
تیم پیروز : لوس ماتادورس

صحنه ی اخراج بیگشو به دستور استفانی ابتدای شو و بعد صحنه ی ناک اوت پانچ بیگشو به هانتر در انتهای شوی هفته ی قبل پخش ميشه , اعلام ميشه تریپل اچ در این مورد سخنرانی خواهد کرد

تم سانگ تریپل اچ بصدا در میاد اون به استیج میاد و مالک دبلیودبلیوای استفانی رو معرفی میكنه :| زن و شوهر همراه هم به رینگ میان
استفانی در مورد بیگشو صحبت میكنه اون میگه تجربه خوبی بدست آورده كه نباید به هرکسی محبت کنه . استفانی بیگشو رو مثال میزنه " همسر من لطف بزرگی کرد اون خونه بیگشو رو از چنگ طلب کارهاش نجات دآد و زندگی جدیدی به خانواده اش هدیه کرد اما بیگشو در جواب خوبی همسرم بهش پشت کرد و اونو ناک اوت کرد منم به این نتیجه نباید به هرکسی محبت کرد . بیگشو به تعداد روزهای کرییرش كه من ازش یادمه اخراجه " 
حالا نوبت هانتره " من دو سال شده كه coo دبلیودبلیوای شدم کار من اینکه بهترین هایی كه شماها شما از این بیزنس توقع دارید برآورده کنم حالا یه حسی به من میگن شما ها منو یه آدم بد میدونید پس به خواسته شما احترام میزارم و خودم رو آدم بده نشون میدم چون شماها میخواید , اما این به این معنی نیست یه دیکتاتور هستم من به نظرات مختلف از سمت هرکسی كه باشه گوش میدم و اجراش میکنم . اگه کسی ایده ای داره من اینجا هستم تا صحبت هاشو بشنوم "

تم سانگ دنیل برایان بصدا در میاد طبق معمول با تکرار شعار yes در حال وروده اما قبل از اینکه بتونه نزدیک رینگ بشه دلریو قهرمان سنگین وزن از پشت به اون حمله میكنه

استفانی از برایان میخواد اگه حرفی برای زدن داره امشب مقابل حریفش آلبرتودلریو دلریو بزنه

- مسابقه چهارم , چلنج کلاک
رایبک برابر آرتروث
پیروز : رایبک , با رکورد 5:44 

استفانی رو در بک استیج میبینیم دوقلو های بلا پیش استفانی میان , استفانی نامزدی بری بلا رو بهش تبریک میگه . اون یه مسابقه برای بری بلا ثبت میكنه اون باید امشب با اسنوکا مسابقه بده , استفانی نیکی رو از همراهی همراهی خواهرش بن میكنه اما نظرش اینه قهرمان دیواز ای جی این مسابقه رو از نزدیک ببینه

مسابقه پنجم , 
برودوس کلای و لرد تنسای / همراه کامرون و نائومی برابر تیم رئال آمریکن / همراه زب کولچر
تیم پیروز : جک سواگر و آنتونیوسزارو


- مسابقه ششم
تامینا اسنوکا / همراه ای جی برابر بری بلا
دیوای پیروز : ثامینا اسنوکا
بعد از پایان مسابقه اسنوکا فن ساموان دراپ و بعد نک بریکر رو روی بری اجرا میكنه . ای جی داخل رینگ میاد و بلک ویندوز رو روی بری بلا قفل میكنه

سی ام پانک رو در بک استیج آماده مسابقه میبینیم

- مسابقه هفتم , چلنج کلاک ( پانک فقط در صورتی پیروز مسابقست كه قبل از تموم شدن 4:33 حریفش رو شکست بده )
سی ام پانک برابر کورتیس اکسل 
پیروز : سی ام پانک 
فقط 11 ثانیه به پایان مسابقه وقت باقی مونده بود كه پانک تونست اکسل رو شکست بده 
بعد از تموم شدن مسابقه پانک میکروفن رو میگیره اون تصمیم گرفته از هر راهی كه شده به ک.ن هیمن لگد بزنه و درسی بده كه فراموشش نشه . پانک درخواست مسابقه هندیکپ مچ میكنه, سی ام پانک برابر رایبک و پاول هیمن
اما هنوز تموم نشده پانک درخواست میكنه مسابقه داخل قفس جهنمی انجام بشه

- مسابقه هشتم 
دنیل برایان برابر آلبرتودلریو
پیروز با قانو کاونت اوت : آلبرتودلریو
اواخر مسابقه اورتن روی مانیتور بزرگ ورزشگاه ظاهر ميشه اون میگه فقط میخواد بره تا چیزی رو بررسی كنه اون سمت یه در میره و اونو باز میكنه , بری بلا داخل اون اتاقه بری كه ترسیده شروع به جیغ زدن میكنه برایان بیرون زینگ میره و مسابقه کاونت اوت میشه
برایان رو تو بک استیج جاییکه بری بلا تو اون اتاق بود میبینیم . برایان وارد اتاق ميشه بری بلا حالش خوبه اما اورتن كه منتظر برایان بود از پشت بهش حمله میكنه

ویدیویی از اخرین وضعیت جان سینا پخش ميشه , مسابقه های ثبت شده هل این سل مرور ميشن

- مین اونت , نو دیکیو دبلیودبلیوای تگ تیم چمپیونشیپ
تیم کودی و گلداست برابر قهرمان های تگ تیم رومن رینز و سث رولینز / همراه دین آمبروز
پیروز و قهرمانان جدید تگ تیم : کودی وگلداست
اواخر مسابقه بیگشو از بین تماشاگرا وارد رینگ شد و تمامی اعضای شیلد رو باخاک یکسان کرد و باعث قهرمانی رودز ها شد
بعد از مسابقه هانتر كه بسیار عصبانیه به استیج میاد بیگشو و هانتر از راه دور به همدیگه خیره ميشن و بعد بیگشو از بین تماشاگرا بیرون میره

برچسب ها WWE , RAW , Full Results ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا به فیسبوک سایت سرزده اید؟
    آرشیو پی پر ویو سری اول
    آرشیو پی پر ویو سری دوم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 711
  • بازدید کلی : 9,632
  • تقویم پی پر ویو


     

     

    WWE Pay Per Views

     

    Elimination Chamber .... 2014.2.23

     

    - - -

     

     

    TNA Pay Per Views

     

    Lock Down ....... 2014.03.09

     

    - - -

     

     

    UFC Pay Per Views

     

    UFC 170 ....... 2014.02.22