loading...
اخباری از دنیای کشتی کج
Hero بازدید : 17 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
بازگشت شیمس و هیل ترن شدنش :
                     
د گریت وایت " شیمس " استار ایرلندی و قهرمان سابق کمربند سنگین وزن که نزدیک به دو ماه است به علت مصدومیت از ناحیه کتف در مسابقات حاضر نیست و حتی عمل جراحی بر روی آن نقطه انجام داده است ، اعلام شد که پس از 4 تا 6 ماه می تواند به رینگ برگردد و میشه گفت او دیگر از اوایل سال 2014 شاهد حضور او باشیم اما دیگر او فیس نخواهد و تغییر کاراکتر پیدا کرده و شخصیتی منفور ( هیل ) به خود می گیرید.
 
خبری از یک مسابقه بتل گراند :
 
در این چند روز صحبت ها بر روی مسابقه آلبرتو دلریو و راب ون دم برای کسب کمربند سنگین وزن در بتل گراند بسیار بالا نیز می باشد زیرا طبق خبر هایی که شده این مسابقه معمولی نمی باشد و قرار است این مسابقه به صورت هاردکور رولز مچ برگزار شود که این نوع مسابقه به علت وجود قانون پی جی مدت خیلی زیادی هست که در دبلیو دبلیو ای انجام نشده چون در این مسابقه استفاده از هر نوع وسایل موجود در سالن مجاز می باشد. البته خیلی ها معتقدند که این مسابقه همانند دیگر مسابقاتی مثل تری استیجز آو هل یا رینگ آو فایر که در ین چند وقت اخیر برگزار شده این مسابقه هم آنچنان جذاب نخواهد بود ولی باید دید چه خواهد شد. همچنین قابل ذکر است شایع شده راب ون دم از همان ابتدا ماه اکتبر به استراحت می رود و به این مسابقه نمی رسد!
 
ریتینگ شو هفته گذشته راو :
 
شو جذاب هفته گذشته دبلیو دبلیو ای ماند نایت راو 23 سپتامبر 2013 که در آن اتفاقات جالب و هیجان انگیزی رخ داد توانست با تمامی مسابقات و پرومو هایش ریتینگ نچندان مناسب 2.81 را با 3.73 میلیون نفر بیننده کسب کند که نتنها از هفته های پیش بلکه ریکی از ضعیف ترین ریتینگ های این شو محسوب می شود.
 
پاور رنکینگ ان ایکس تی منتشر شد ! :
 
جدیدا و به تازگی در برند ان ایکس تی که یکی از شاخه های اصلی دبلیو دبلیو ای می باشد و حتی کمربند هایی در این برند وجود دارد پاور رنکینگی همانند دبلیو دبلیو ای تهیه می شود که در زیر می توانید این رده بندی را مشاهده کنید:
 
1. Paige

2. Corey Graves & Adrian Neville

3. Bo Dallas

4. Sami Zayn

5. Scott Dawson & Alexander Rusev
 
شایعه های جدید در مورد رسلمنیا 30 :
 
دوباره پس از یک مدت شایعه ها در مورد بدون شک یکی از مهمترین اونت های سالانه کشتی کج یعنی رسلمنیا آغاز شد و اینبار در منابع معتبر خبری گفته شده دبلیو دبلیو ای قصد دارد آندرتیکر را در مقابل رایبک قرار دهد ، براک لسنر به مصاف د راک برود. البته این ها همه احتمال هستند زیرا امکان مسابقه براک لسنر و آندرتیکر در صورت حضور پیدا نکردن د راک وجود دارد و همچنین ممکن است رایبک در برابر گلدبرگ صف آرایی کند.
 
مشخص شدن لیست بازی WWE2k14 :
 
همانطور که میدانید امسال شرکت جدیدی بازی کشتی کج دبلیو دبلیو ای را بر عهده گرفت و طی چند روز اخیر نیز لیست کامل استار ها ، دیوا ها و لنجد های حاضر در این بازی مشخص شد که این لیست را می توانید در زیر مشاهده فرمایید:
 
AJ Lee - Aksana - Brodus Clay - Christian - Cody Rhodes - Damien Sandow - David Otunga - Dean Ambrose - Drew McIntyre - Eddie Guerrero - Heath Slater - Jack Swagger - Jinder Mahal - Justin Gabriel - Kaitlyn - Kane - Kofi Kingston - Layla - Lita - Mark Henry - Mr. McMahon - Natalya - R-Truth - Roman Reigns - Santino Marella - Seth Rollins - Sheamus - Sin Cara - Stephanie McMahon - Tensai - The Great Khali - Titus O'Neil - Wade Barrett - Zack Ryder - Alberto Del Rio - Andre the Giant - Antonio Cesaro - Batista - Big John Studd - Big Show - Big Show (retro) - Bret Hart - Brock Lesnar - Brock Lesnar (retro) - Chris Jericho - Chris Jericho (retro) - CM Punk - Daniel Bryan - Darren Young - Diesel - Dolph Ziggler - Edge - Goldberg - Hulk Hogan - Hollywood Hulk Hogan - JBL - John Cena - John Cena (retro) - Kane (retro) - King Kon - Bundy - Mick Foley - Randy Orton - Randy Savage - Razor Ramon - Rey Mysterio - Ric Flair - Ric Flair (retro) - Ricky Steamboat - Ryback - Sgt. Slaughter - Shawn Michaels - Shawn Michaels (retro)x- Stone Cold Steve Austin - Ted DiBiase - The Miz - The Rock - The Rock (retro) - Triple H - Triple H (retro) - Ultimate Warrior - Undertaker - Undertaker (retro) - Yokozuna
 
ریتینگ شو هفته قبل ایمپکت رستلینگ:
 
شو زیبا و جذاب تی ان ای ایمپکت رستلینگ 26 سپتامبر 2013 موفق شد با سگمنت ها و مسابقات مهیجی که داشت ریتینگ نسبتا خوب 0.89 با 1.12 میلیون نفر بیننده کسب کند که از هفته پیش پایین تر بوده.
 
آپدیت بر روی بازگشت کرت انگل:
 
قهرمان المپیک و استار کنونی تی ان ای یعنی کرت انگل که مدتی در این کمپانی حضور پیدا نکرده است گفته شده وی در مهمترین اونت در سال کمپانی تی ان ایباند فور گلوری " باز می گردد.
 
تی شرت جدید سی ام پانک:
 
بهترین در جهان " سی ام پانک " که در این مدت با مردان پول هیمن و البته خود پول هیمن به شدت درگیر است جدیدا برای او دو تی شرت ساخته شده که تصویر آنها در زیر مشاهده می کنید:
 
   
 
ازدواج دنیل برایان و بری بلا :
 
دنیل برایان و بری بلا دو ستاره کنونی کمپانی دبلیو دبلیو ای که تقریبا به مدت سه ال با هم دیگر رابطه عاشقانه نیز دارند به تازگی معلوم شده که این دو با هم عقد کردند اما بری بلا نیز گفته عروسی آنها احتمالا در ماه های آپریل و جون برگزار خواهد شد.
 
تایید شدن تاریخ تریبوت تو د تروپس :
 
این شو که هر ساله در دبلیو دبلیو ای به علت ادای احترام به سربازان امریکا انجام می شود گفته شده این اونت امسال در تاریخ 28 دسامبر برگزار می شود و اکثر مسابقات به استوری لاین ها مربوط می شود.
 
د شیلد قهرمان کمربند دبلیو دبلیو ای ! :
 
به تازگی در سایت دبلیو دبلیو ای نظرسنجی گذاشته که در آن پرسیده است کدام یک از اعضای تیم د شیلد می تواند قهرمان کمربند دبلیو دبلیو ای شود که در این بین رومن رینز که واقعا هم شاید بهتر باشد با اختلاف زیاد نسبت به دین امبروز و ست رولینز برنده این نظرسنجی شد.
 
ثبت مسابقه ای در راو این هفته :
 
قبلا هم در مورد مسابقه تگ تیم مچ شش نفره بین گروه د شیلد و خانواده رودز صحبت شده بود و به نظر می رسد که در شو ماندی نایت راو این هفته کودی رودز به در رینگ حاضر شود و در طی یک سگمنت جالب مسابقه آنها با گروه د شیلد تایید می شود.
 
مروری بر مسابقات باند فور گلوری :
 
پی پر ویو باند فور گلوری که مخصوص کمپانی تی ان ای می باشد ، کمتر از 10 روز دیگر این شو برگزار می شود که تا به این جا سه مسابقه برای این شو مهم ثبت گردیده است که لیست آن را در زیر مشاهده می فرمایید:
 
Single Match for TNA World Heavyweight Championship
 
Bully Ray vs. AJ Styles
 
Single Match
 
The Icon " Sting " vs. Magnus
 
Ultimate X  Match for X-Division Championship
 
Jeff Hardy vs. Manik vs. Chris Sabin vs. Austin Aries
 
وجود یک احتمال برای باند فور گلوری:
 
با توجه به صحبت هایی که برای ای جی استایلز مبنی بر اتمام قرار داد و خروجش از کمپانی تی ان ای شده و حتی این موضوع هم تایید شده به نظر می رسد که نوع مسابقه او با بولی بر سر کمربند سنگین وزن در باند فور گلوری 2013 نه تنها سینگل مچ نیست بلکه اگر ای جی استایلز نتواند برنده شود باید از این کمپانی برود و با این وجود می تواند بیزینس خوبی باشد و یه جورایی هم تکلیف این مسابقه معلوم می شود البته این ها در صورتی است که استایلز قرار داد پشت پرده ای با مسئولان این کمپانی بسته نباشد.
برچسب ها WrestlingNews ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا به فیسبوک سایت سرزده اید؟
    آرشیو پی پر ویو سری اول
    آرشیو پی پر ویو سری دوم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 616
  • بازدید کلی : 9,537
  • تقویم پی پر ویو


     

     

    WWE Pay Per Views

     

    Elimination Chamber .... 2014.2.23

     

    - - -

     

     

    TNA Pay Per Views

     

    Lock Down ....... 2014.03.09

     

    - - -

     

     

    UFC Pay Per Views

     

    UFC 170 ....... 2014.02.22