loading...
اخباری از دنیای کشتی کج
Hero بازدید : 18 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
آپدیت بر روی بازگشت آندرتیکر :
 
قبلا هم در مورد بازگشت دید من " آندرتیکر " صحبت کرده بودیم و شایعات خیلی زیاد شده بر روی بازگشتش و همچنین توییت های مروز خود آندرتیکر و دبلیو دبلیو ای به نظر می رسد این شایعه ها بی خودی نبوده. اما گفته شده است که آندرتیکر که قرار بود در سامراسلم بازگردد وی در سیوایور سریز امسال به رینگ بر می گردد و احتمالا با کین همکاری می کند تا بر وایات فمیلی غلبه کنند. البته با توجه به وضعیت آندرتیکر این موضوع فقط یه حدس و پیش بینی می باشد و شاید او در اوایل سال 2014 حضور پیدا کند.
 
صحبت هایی در مورد رویال رامبل :
 
این روز ها با توجه به نزدیک شدن به پی پر ویو حساس و البته مین اونت آن یعنی مسابقه رویال رامبل ، خبر ها در مورد آن زیاد و جذاب تر می شود. به گفته منابع معتبر خبری احتمال پیروزی دنیل برایان بالا است. البته قبلا صحبت هایی در مورد سی ام پانک و بیگ شو هم شده است.
 
ریتینگ شو هفته ایمپکت رستلینگ :
 
شو جذاب هفته گذشته تی ان ای ایمپکت رستلینگ 3 اکتبر 2013 که در آن اتفاقات جالب ، مهم و زیبایی رخ داد با تمامی مسابقات و سگمنت هایش توانست ریتینگ 0.95 را با 1.26 میلیون نفر بیننده کسب کند که از هفته پیش پیشرفت داشته است.
 
دمین ساندو قهرمان خواهد شد :
 
همانطور که می دانید دمین ساندو صاحب چمدان مانی این د بنک کمربند سنگین وزن می باشد و این موضوع به این معناست که وی می تواند در هر لحظه قهرمان کمربند سنگین وزن را با کش کردن چلنج کند. به تازگی پیش بینی شده که با توجه به اتفاقاتی که قرار است برای راب ون دم رخ دهد ، دمین ساندو در بتل گراند چمدانش را کش می کند و برنده می شود ! البته هنوز این موضوع تایید نشده و نمی توان روی آن حساب کرد.
 
ریکاردو رودریگز هیل خواهد شد :
 
ریکاردو رودریگز منیجر و سخن گوی اختصاصی هم اکنون راب ون دم که جدیدا چهره ای محبوب و فیس به خود گرفته است ، به گفته منابع معتبر رستلینگ راب ون دم که برای مدتی از رینگ دور خواهد بود پس قهرمانی وی کم است ف ریکاردو رودریگز به زودی هیل می شود ! خیلی ها هم اعتقاد دارند که او با خیانت به آر وی دی و پیروز کردن آلبرتو دلریو دوباره به کاراکتر قبلی بر می گردد.
 
پیش روی فیود کمربند دبلیو دبلیو ای :
 
یه تازگی گفته شده که دنیل برایان و رندی اورتن که همچنان بر روی کمربند دبلیو دبلیو ای با هم استوری دارند ، این فیود همچنان ادامه خواهد داشت و به احتمال فراوان دیگر طی دو ماه آینده این استوری طولانی بالاخره به اتمام خواهد رسید و طبق صحبت هایی که مسئولان کرده اند رندی اورتن در آخر به پیروزی می رسد. همچنین اضاف کرده اند بعد از این د بیگ شو نیز وارد یک درگیری سخت و دشوار و البته دیدنی با رندی اورتن می شود.
 
خانواده رودز بازنده خواهند شد :
 
تا ساعاتی دیگر کودی رودز و گلداست دو برادر در مقابل رومن رینز و ست رولینز قرار خواهد گرفت که اگر در این مبارزه کودی و گلداست بتوانند پیروز شوند می توانند در مسابقات دوباره حاضر شوند ولی اگر بازنده شوند دیگر به هیچ وجه حق حضور را نخواهند داشت. در عین تعجب اعلام شده که گروه د شیلد برنده خواهند و این موجب خداحافظی کامل خانواده رودز می شود ! البته تمامی این موارد در قالب استوری هست و امکان بازگشت آنها بدون شک وجود دارد.
 
مسابقات احتمالی رسلمنیا 30 :
 
باز هم خبر ها در مورد رسلمنیا  2014 اوج گرفت و اینبار هم سایت ها معتبر خبر از مسابقات احتمالی برای این اونت مهم دادند که پیش بینی شده دنیل برایان و رندی اورتن باز هم با یکدیگر مسابقه می دهند و همچنین سی ام پانک هم می تواند در این جمع حضور پیدا کند و یا حتی با خود برایان و اورتن مسابقه تک به تک داشته باشد.
 
فیس ترن شدن دو استار دیگر :
 
اعلام شده که قرار است به زودی و در آینده نه چندان دور ، درو مک اینایتر و آنتونیو سزارو که هر دو در گروه هایی کار می کنند قرار است به زودی فیس شوند. قبلا هم در مورد فیس شدن استار دیگر هم مثل بیگ ای لنگستن صحبت شده بود.

حضور لسنر و سینا در رویال رامبل :
 
بالاخره پس از کلی بحث در مورد بازگشت دو استار بدون شک خوب دبلیو دبلیو ای ، براک لسنر و جان سینا مشخص شد که این دو تقریبا هم زمان در پی پر ویو رویال رامبل حضور پیدا می کنند. همچنین در مورد جان سینا گفته او از آن به بعد به صورت فول تایم حضور دارد و در مورد براک لسنر هم این موضوع تایید شده ولی فقط تا رسلمنیا 2014.
 
مشخص شدن دو هال آو فیمر :
 
هر ساله چندین استار قدیمی و با سابقه کمپانی دبلیو دبلیو ای به مقام و افتاخار هال آو فیمری دست پیدا می کنند. که امسال به گفته سایت ها گروه د جنریشن ایکس و الیمیت وایوور به این مهم دست پیدا می کنند که البته هنوز چیزی مشخص نشده ولی با توجه به حضور این این افراد در بازی کشتی کج به نظر می رسد این موضوع درست باشد.
 
آخرین خبر ها از اونت بتل گراند :
 
تا ساعاتی دیگر شو بدون شک مهم ، جذاب و حساس بتل گراند که جایگزین اور د لیمیت شده قرار است برگزار شود که تا الآن هشت مسابقه به ثبت رسده و خیلی جالب است که هر چند ساعت یک بار چندین خبر در مورد این شو ف مسابقاتش و حاشیه هایش منتشر می شود. گفته شده مسابقه دنیل برایان و رندی اورتن که مین اونت خواهد بود 30 دقیقه به طول می انجامد ! در مورد مسابقه سی ام پانک و رایبک نیز طبق صحبت هایی که توسط سایت ها شده ، مسابقه بخاطر مصدومیت سی ام پانک شاید زیاد جالب و ضربات قدرتی نباشد اما اعلام شده است که این مسابقه جوری پیش می رود که باعث ادامه این استوری خواهد شد. همچنین همانطور که می دانید کوفی کینگستن باید در مقابل بری وایات قرار گیرد که به نظر می رسد امکان دارد به جای این مسابقه ، مسابقه شش نفره بین وایات فمیلی در برابر تیم برادران اوسوز و کوفی کینگستن شکل گیرد.
برچسب ها WrestlingNews ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا به فیسبوک سایت سرزده اید؟
    آرشیو پی پر ویو سری اول
    آرشیو پی پر ویو سری دوم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 647
  • بازدید کلی : 9,568
  • تقویم پی پر ویو


     

     

    WWE Pay Per Views

     

    Elimination Chamber .... 2014.2.23

     

    - - -

     

     

    TNA Pay Per Views

     

    Lock Down ....... 2014.03.09

     

    - - -

     

     

    UFC Pay Per Views

     

    UFC 170 ....... 2014.02.22