loading...
اخباری از دنیای کشتی کج
Hero بازدید : 19 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)
تفییر در نوع یک مسابقه هل این ا سل :
 
با توجه به اتفاقات ، مسابقات و حرف هایی که در شو ماندی نایت راو امروز که ساعاتی پیش به پایان رسید معلوم شد که مسابقه سی ام پانک و رایبک که یک مسابقه سینگل مچ معمولی بود به یک مسابقه هل این ا سل تبدیل شد و همچنین نیز پول هیمن هم به این مسابقه اضاف شد و او باید در کنار رایبک در مقابل سی ام پانک در یک قفس مسابقه دهد ! در زیر نیز می توانید مسابقات مشخص شده تا کنون را مشاهده کنید:
 
Hell In A Cell Match For WWE Championship w/ Special RefereeHBK
 
Randy Orton vs. Daniel Bryan
 
Single Match For World Heacyweight Championship
 
Alberto Del Rio vs. John Cena
 
Hell In A Cell Handicap Match 2 on 1
 
CM Punk vs. Paul Heyman & Ryback
 
ری مستریو در هفته های آینده :
 
هماطور که می دانید ری مستریو در دو لایو اونت دبلیو دبلیو ای در مکزیک به تاریخ 16 و 17 اکتبر حضور پیدا خواهد کرد و پیش بینی شده است که او در هفته آینده در شو های مخصوص و مهم راو و اسمکدان حضور یابد. هنوز صحبت های در مورد بازگشت او همراه با چه اتفاقاتی خواهد بود نیز منتشر نشده است.
 
ریتینگ شو هفته قبل اسمکدان :
 
شو جذاب هفته گذشته دبلیو دبلیو ای فرایدی نایت اسمکدان 11 اکتبر 2013 که در آن مسابقات زیبا و جالبی برگزار شد نیز موفق به کسب ریتینگ 1.82 با 2.45 میلیون نفر بیینده شد که از هفته گذشته کاهش بسیار نا چیزی داشته است.
 
ثبت یک مسابقه برای شو مین اونت :
 
پس از آن که شو ماندی نایت راو امروز به پایان رسید ، در منابع معتبر خبری گفته شد که در شو مین اونت که بین راو و اسمکدان برگزار می شود ، دین امبروز قهرمان کمربند ایالات متحده امریکا ، از این عنوانش باید در برابر د شو آف " دولف زیگلر " دفاع کند که با توجه به از دست دادن کمربند های تگ تیم دیگر اعضای گروه د شیلد به نظر می رسد که این مسابقه حساسیتش بیشتر شود.
 
سی ام پانک استراحت می کند :
 
به تازگی خبر رسیده که سی ام پانک تقریبا پس از یک ماه دیگر و پایان درگیری اش با پول هیمن و مردان او به یک مرخصی برود زیرا او در این مدت به شدت فعالیت و حضور موثر داشته است و آنکه او در درگیری هایی که داشت بار ها و بار ها مصدومیت های جدی پیدا کرد. گفته شده مرخصی او به شکلی خواهد بود که در سال 2014 به رینگ می آید.
 
لباس جدید گروه سه نفره د شیلد :
 
گروه د شیلد که در مدتی به دبلیو دبلیو ای آمده و موفق شده دوران فوق العاده خوبی را برای خود به نمایش بگذارند به تازگی تی شرتی برای آنها تهیه شده است. البته به نظر نمی رسد در شو ها ، آن سه نفر از این لباس ها استفاده کنند اما برای فروش نیز این تی شرت ها گذاشته شده است که می توانید عکس آنها را در زیر مشاهده فرمایید:
 
 
پانزده تا از بهترین قهرمانان تگ تیم :
 
به تازگی سایت دبلیو دبلیو ای در طی یک مقاله پانزده تا از بهترین قهرمانان تگ تیم خودش را معرفی کرده است که در این رده بندی ، به قدرت گروه پرداخته نشده بلکه به تعداد روز های قهرمانی توجه شده است که در زیر می توانید این لیست را مشاهده کنید البته جالب است بدانید تا اینجا د شیلد قهرمان بودند و آنها موفق شدند تاریخ ساز شوند اما با اتفاقات امروز راو دیگر آنها قهرمان نیستند و به گفته خیلی ها آنها چشم خورده اند:
1- Paul London & Brian Kendrick

2- MNM

3- The Colons

4- John Morrison & The Miz

5- Team Hell No

6- The World's Greatest Tag Team

7- Seth Rollins & Roman Reigns

8- The Air Boom and The Hart Dynasty

9- The Basham Brothers

10- Jeri-Show
 
بهترین شو تاریخ ماندی نایت راو :
 
به گفته مردم نیز بهترین شو تاریخ بلند مدت ماندی نایت راو مشخص شد که به این ترتیب شو جذاب ، مهیج و پر از اتفاقات جالب 12 اکتبر 1998 که در دوران طلایی این کمپانی برگزار شده بود را برگزیدند. قابل ذکر است در این شو جنجالی به شدت لحظات خشن ، زیبا و دیدنی داشت.
  
پاور رنکینگ این هفته ان ایکس تی :
 
این هفته هم دوباره پاور رنکینگ ان ایکس تی که در این مدت مثل خود دبلیو دبلیو ای رواج پیدا کرده است منتشر شد که در زیر می توانید برترین افراد را مشاهده فرمایید:
 
1. Sami Zayn

2. Paige

3. The Ascension

4. Corey Graves & Adrian Neville

5. Bo Dallas
 
آپدیت بر روی وضعیت هالک هوگن :
 
در این چند وقت اخیر صحبت ها به شدت در مورد جدا شدن هالک هوگن از تی ان ای و پیوستن او به دبلیو دبلیو ای زیاد شده بود. اما اعلام شد که هالک هوگن به تازگی قرار داد جدیدی با تی ان ای با یک پول زیاد و مناسب برای هالک هوگن امضاء کرده است و با این کار به تمامی شایعه ها پایان داد. البته هنوز معلوم نیست که هالک هوگن برای رسلمنیا 30 حاضر شود یا خیر اما بازگشت او به دبلیو دبلیو ای تا چند وقت آینده تکذیب شد.
 
مصدومیت نا به جای بری وایات :
 
اعلام شده است که بری وایات رهبر اصلی گروه وایات فمیلی در لایو اونت قبلی دبلیو دبلیو ای تقریبا به شدت آسیب دید اما دقیقا مشخص نشد این مصدومیت از چه ناحیه ای بوده است و منابع مختلف اظهارات جدیدی روی می کردند. اما مشخص شد که او تقریبا برای 1 ماه از میادین دور خواهد بود و یا اگر در شو ها حضور پیدا کند به صورت جدی درگیر نخواهد شد. هنوز اطلاعات جدیدی در مورد او منتشر نشده است و البته به نظر نمی آید آنچنان به فیودش با کین ضرر برساند ولی خوب باید دید چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.
 
 
برچسب ها WrestlingNews ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا به فیسبوک سایت سرزده اید؟
    آرشیو پی پر ویو سری اول
    آرشیو پی پر ویو سری دوم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 591
  • بازدید کلی : 9,512
  • تقویم پی پر ویو


     

     

    WWE Pay Per Views

     

    Elimination Chamber .... 2014.2.23

     

    - - -

     

     

    TNA Pay Per Views

     

    Lock Down ....... 2014.03.09

     

    - - -

     

     

    UFC Pay Per Views

     

    UFC 170 ....... 2014.02.22